tisdag 7 februari 2012

Ny blogg

 Det känns som denna blogg har nått sitt slut och har uppfyllt sitt ursprungliga syfte. Vi har nått vårt efterlängtade mål, även om det dröjde längre än vi tänkt oss, och vägen dit var krokigare och besvärligare än vi kunnat ana. Tack vare min blogg och alla fantastiska medsystrar där ute har jag orkat kämpat vidare. När jag började blogga kunde jag aldrig ana vilka fantastiska människor det finns, som man tyvärr inte fått träffa irl. Jag har fått ovärderliga tips, fantastiska kommentarer och en enorm stöttning från er och vill tacka med hela mitt hjärta!! Ni är verkligen fantastiska. Jag kommer naturligtvis fortsätta följa er och försöka ge er mitt stöd, fast under annat bloggnamn.

Vill önska alla underbara tjejer där ute lycka till med ruvandet, graviditeter och bebisar. Hoppas nu att 2012 blir ett fantastiskt år med många graviditeter och en hel hög med IVF-bebisar ;)

Har startat upp en ny blogg och kommer under några dagar länka härifrån, men tar sedan bort länken. Därefter kan ni skriva till min mejladress för att få adressen.

Aron i Vida Världen

Min mejladress: mickis75@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar