torsdag 13 oktober 2011

Svenskt?

Tillbaks från läkarbesök, och allt verkar bra! Lillen ligger fortfarande med huvudet ner, vilket känns bra. Vet inte om han fixerat sig riktigt än för jag tycker inte att magen sjunkt neråt...
Läkaren tyckte jag såg så 'chic' ut i mina höstkläder "I just love youre outfit, it's so swedish" ....ehhhhh....tack, eller? Han tyckte speciellt att min grovstickade kofta såg så svensk ut...haha. Vet inte riktigt hur typiskt svenskt ska se ut men jag hoppas det är positivt ;)
Skönt var det i alla fall att få en komplimang, när man känner sig allt annat än snygg!! Känner mig mer som en flåsande valross...

Nu ska jag ta mig en tur ut i höstvädret och shoppa lite mer till bebben och sedan blir det nog hämtmat ikväll....sushi!!

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Äh, lägg av, du är supersnygg med din mage...
    Men det är klart,lätt för mig att säga...
    Det är du som känner dig stor.
    Ville bara säga att jag inte tycker det utifrån det jag ser på bilden.

    Kul att du fick en komplimang av läkaren =). Jag tror att vi ska ta det i positiv bemärkelse =), att vi ser typiskt svenska ut till klädseln.

    Hoppas du får en riktigt fin dag.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera