torsdag 2 december 2010

Aj....

Satt brevid två gravida idag som predikade för mig att jag ska vara såååå lycklig över att jag inte är gravid med foglossningar, illamående och ödem......  Om de bara visste hur mycket jag vill ha foglossning och må dåligt.

Ska tillägga att en av tjejerna har genomgått det jag gör nu, med utredningar och behandlingar OCH de vet om att jag gör det. Så man tycker att de kunde vara lite mer smidiga....eller glömmer man det så fort??
Kändes som ett stick i hjärtat just när de sa den orden.....

6 kommentarer:

  1. Ja visst är den bra! :)
    Hur kan man med o vara så okänslig? Man undrar ju om vissa människor överhuvudtaget har en hjärna att tänka med o då om dom ens förstår ett uns av vad man känner i vissa situationer. Sorgligt. Att man kan va så okäslig eller så dålig att på att tänka sig för lite mer..
    Jag håller med dig, känner ibland att va fan gnäller dom för? Om dom visste hur mycket man själv vill känna allt det där o veta varför man känner så.. Önskar det så mycket, o till ALLA oss som tyvärr får leva med att ha det såhär.
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  2. Men herregud så okänsligt! Så fort kan man väl inte glömma?????? Ibland skulle man vilja be folk bara dra å h-vete...
    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Hur dum får man bli!? En del människor är bra korkade. Håller med Lilla jag, ibland borde man be sådana människor fara och flyga så kanske de vaknar upp!! Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, hur tänker man? Så tråkigt med oförstående vänner. Och det värsta är ju att de aldrig kommer att inse hur det känns när de säger sånt där om de inte har fattat efter att ha varit i situationen själv!

    SvaraRadera
  5. usch..vad jobbigt! förstår inte hur de tänkte, speciellt om man varit med om det själv!?
    kramar

    SvaraRadera
  6. Men fy! Hur kan man säga något sånt när man själv gått igenom samma sak?! Förstår att det var jobbigt att höra, fan vad tanklöst.
    Kram!

    SvaraRadera