tisdag 21 december 2010

Lite fullt upp nu...

Ännu mera snö är utlovat....hmm...det räcker nu, tack så mycket.... Vet knappt längre var vi ska göra av all snö som vi måste skotta bort.


Några dagar kvar till BIM och vad känner jag?? I stort sett inget...har lite ömma bröst, men det har jag alltid innan och lite mensvärk idag....annars absolut inget!! Konstigt nog så har jag inte varit lika nojjig denna månad (mellan ÄL och BIM), känner mig ganska lugn och säker på att det inte blir denna månad heller. Beror nog på att mina tankar är i ett enda kaos nu med flytt, bröllop och renovering. Men jag ser fram emot att komma igång med utredningen igen och att den blir klar. För detta tär på oss båda.

3 kommentarer:

  1. Känner precis likadant denna gången jag med. Har en tid för fortsatt utredning i början av Februari. Det käns som om jag kan slappna av nu när jag vet att då kommer allt att kollas upp.
    Vad har ni kvar att kolla? Överväger ni att prova insemination?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig en riktigt God jul!! KRAM KRAM!

    SvaraRadera
  3. Riktigt god jul och fortsättning till dig!
    Hur har det gått med bim?

    SvaraRadera