lördag 26 februari 2011

Spraydag 10

Ja, nu verkar internet fungera så nu måste jag verkligen uppdatera mig vad som har hänt här i bloggvärlden!

Vad gäller mig, så har vi kommit ett steg på väg. Sprayar fortfarande och har gjort så i lite över en vecka. Idag har jag fått en blödning (första gången på 2,5 år jag är glad över att få min mens), men enligt Calanderska så ska jag spraya tom 7 mars, då min läkare är tillbaks. Ska då höra av mig igen för att börja med sprutor den 9:e och sedan vänta på äggplocket och insättningen. Jag är nervös, jag är rädd, jag är glad, jag är förväntansfull....känslorna åker upp och ner.

Av sprayen känner jag inte så mycket. I början kunde jag få huvudvärk och illamående, men nu känner jag knappt inget....peppar,peppar....

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du inte känner så mycket!!! =) Snart är de dags för sprutor!!

    SvaraRadera