torsdag 3 februari 2011

Så trött på att vänta

Ringde kliniken idag igen, hade ju inte hört av dom som utlovat. Jo, hon hade pratat med läkaren och nu var det inte säkert att vi skulle börja behandling dag 21 som hon sa tidigare i veckan. Nähä.....vad...varför?
Läkaren var såklart inte där idag så något mer svar kunde jag inte få. Jag blir så frustrerad!! Varför får jag inga svar och varför måste jag vääääänta så hela tiden? Jag känner hela tiden det där tickandet i huvudet och tiden går och inget händer!! Nu skulle hon prata med läkaren igen så de kunde göra upp en tidsplan åt oss, och hon skulle höra av sig någon gång nästa vecka.....fan,fan,fan.....   Varför ska allt bara jäklas och varför kan jag aldrig få några svar??
Hoppas ändå att behandlingen kan påbörjas som utlovat, och det tänker jag kräva!

2 kommentarer:

  1. Men vad dåligt! Bra att du ska kräva behandlingsstart. Man blir ju tokig av att vänta hela tiden.
    Hoppas det löser sig.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. men vadå!? ta reda på skälet och ställ motargument, de borde inte kunna säga nej bara sådär. huvudsaken är att du ska ha mens, ha en gyn som kollar dig och alla medicinerna hemma. stå på dig! ingen annan bryr sig om du blir gravid förutom DU och DIN MAN, du kommer aldrig bli gravid om inte DU tar för dig... tyvärr är det ju så. Inget är ditt fel, nu är ni så nära- se era möjligheter!

    lycka till <3


    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera