fredag 18 februari 2011

Spraydag 2

Jag då var jag igång med sprayandet. Känns faktiskt ganska skönt att kommit igång med detta. Jag var så nervös när jag skulle hämta ut medicinen, tänkte att det skulle ju vara så himla typiskt om de inte hade den på lager och nästa leverans väntas om 2 veckor....men nu hade de sprayen hemma som tur var. Har tagit tre doser allt som allt och försöker passa de utsatta tiderna så gott det går, vilket innebär att jag får ha med den i väskan. Har inte kännt så mycket biverkning av de ca 30 st vanliga man kunde få.... Bara lite huvudvärk, illamående och besk eftersmak. Magen rör också men det vet jag inte om det beror på sprayen...

Har ni några erfarenheter av biverkningar??

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag fick ej spraya utan ta sprutor suprefact och sedan gonal-f. Jag fick en hel del biv. ont i huvudet,nedstämd, irriterad, dålig hy,kände av dubbla slag på hjärtat, var allmänt jobbigt. Det är kanske bättre med spray men de verkar ej använda detta på min klinik. Hoppas allt går bra för dig.kramar

    SvaraRadera
  2. Märkte själv inget, men maken sa att jag blev lite bitsk... :-) Smaken försvinner efter några dagars sprayande, man vänjer sig.

    SvaraRadera