onsdag 1 juni 2011

Blog award

Tack söta Miss S för den fina awarden, den betyder oerhört mycket för mig!!





Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Jag vill gärna ge denna award vidare till:

Jeane Quidote
Åren går
Bebislösa gummimamman
Anna Denise
Vi 2 blir 3

3 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för awarden , jag blev sååå förvånad & glad!! Tack!! Kram Bebislösa..

    SvaraRadera
  2. TACK så mycket för adwarden, blev så otroligt glad!!
    Massa kramar från Denise

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket! Jag ska skicka den vidare så fort jag sitter vid en vanlig dator igen. Kram!

    SvaraRadera