tisdag 7 juni 2011

Nervinklämning?

Ush, idag mår jag mycket konstigt! Var nära på att svimma och fick lägga mig ner, känner mig svag i knäna, illamående och huvudvärk. I morse kunde jag knappt ta mig ur sängen. Har sedan ett par veckor tillbaks haft ont på en punkt kring ena skinkan/sätesmuskeln. Har inte ont hela tiden bara i vissa rörelser, men det känns som någon sätter en kniv i mig och vrider runt....det gör så jäkla ont!! Jag kan knappt böja mig fram, har svårt att ta mig upp från liggandes till ståendes och har jag lyft tungt får jag verkligen sota för det. När jag väl står upp känns det inte och jag kan nästan gå obehindrat....men som sagt det hugger till i vissa rörelser. Har försökt varmt bad och att stretcha, men det senare gjorde bara saken ännu värre. Avvaktar ett par dagar till sen får jag kanske höra mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar