onsdag 8 juni 2011

Bloggen får sommarlov

Har beslutat att ge bloggen sommarlov på obestämd tid. Kanske slänger in ett inlägg då och då, och jag kommer definitivt fortsätta följa alla era bloggar under sommaren. Men jag har inte riktigt någon inspiration eller ork att lägga ner energi på bloggen längre, så i jakt på att hitta detta får den vila en stund.

Hoppas ni alla får en härlig sommar! Jag vet att ni är många som måste vänta över sommaren, då klinikerna har stängt, tänker lite extra på er och håller tummarna för i höst!! Håller även tummarna för er som ruvar, som nyligen fått ett vackert plus och alla som väntar på sitt lilla mirakel...att sommaren blir alldeles underbar med ett litet frö i magen som växer!
 

8 kommentarer:

  1. En riktigt skön sommar önskar jag dig med.kramar

    SvaraRadera
  2. Önskar en härlig och underbar sommar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en riktigt skön sommar!
    kram

    SvaraRadera
  4. Kommer att sakna din blogg i sommar. Hoppas ni får det underbart tillsammans!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en härlig sommar!!

    Kram1

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får en riktigt skön sommar, kram!

    SvaraRadera
  7. Hoppas på en underbar sommar för din del <3 Många kramar!

    SvaraRadera
  8. grattis till 20 veckor+!
    vet att du har sommarlov, men jag tittar in iaf :)

    hoppas ni har det super! kram

    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera