lördag 27 augusti 2011

Irene

Försöker så gott det går att förbereda oss för orkanen Irene....

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas ni tar er igenom den oskadda och utan allt för stora skador på omgivningen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att de sista månaderna går fort!! Som vi längtar! =)

    Vi har inte funderat så mycket kring förlossningen. Dock är min förhoppning att jag ska klara mig utan epidural, det låter verkligen otäckt med alla biverkningar. Men det kan ju lika gärna bli så att jag "skriker" efter den. Tänkte försöka läsa på så mycket jag kan för att så gott det går veta vad som händer när vi väl är där.
    Har ni kommit långt i era tankar kring förlossning?

    Hoppas att det gick bra med orkanen...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det går bra vännen!!

    SvaraRadera