onsdag 31 augusti 2011

V 27


V 27

* Ond rygg och ljumskar
* Sammandragningar
* Magkatarr och halsbränna
* Ödem (fingrar och ben/fötter)
* Känner mig mer och mer som Barbamamma
* Andfådd
* Orolig över förlossning och framtiden
* Sover dåligt
* En bebis som sparkar vilt vissa dagar och mer stillsamt andra
* Shoppinggalen!!

And I love it (most of the times)!!!!!

Idag ska jag göra glucosbelastning. Har ätit frukost och ska nu fasta i tre timmar (tror det är 6 tim i Sverige) innan jag ska till labbet och få dricka en viss mängd sockerlösning. En timme efter detta tar de ett blodprov. Man kan då se om man ev har graviditetsdiabetes.



 Hehe...ser att jag har samma kläder som förra fotograferingen...naturligtvis tvättade emellan ;)

5 kommentarer:

  1. Men vilken fin 27 veckors mage! ;)
    Jag förstår precis hur du känner dig. Jag håller tummarna att det inte visar på någon diabetes.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin magen du har med världens finaste bebis i, nu är det inte länge kvar tills ni får träff erat undervärk. Hoppas ditt andra sockerprov var bättre, håller tummarna för det!

    Kram Kram till er

    SvaraRadera