tisdag 13 september 2011

Envisa känsla!!

Satte ihop barnvagnen igår, och genast befann sig ångesten krympandes under skinnet...
Vet inte varför jag känner så, men jag tror jag är rädd. Rädd för att livet ska spela en ett av sina fula spratt det gjort många gånger tidigare, att något ska hända....bara för att man börjar tro på något. Samtidigt känns det underbart och man fylls av en varm känsla i kroppen nu när man börjar förbereda för bebisen...en känsla jag försöker hålla kvar varje minut!

Jag inser att vi är lyckligt lottade och jag tänker ofta på alla där ute som fortfarande kämpar!! Jag glädjs, gråter, lider och skrattar med er varje dag och jag håller mina tummar så hårt för var och en av er!! Hoppas innerligt att denna höst blir plussens höst!!

3 kommentarer:

  1. Förstår känslan men jag tror att det kommer gå jättebra för dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns så, så skulle jag också tänka. Men jag säger som Tea, det kommer att gå jättebra! :D
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åå tack så hemskt mycket vännen!
    Jag förstår att ni längtar efter eran liten.

    SvaraRadera