onsdag 28 september 2011

Sömnlöst

Herregud, så dåligt jag sover på nätterna!! Har inga problem med att somna, men vaknar efter några timmar och då är det lögn att somna om. Ofta ligger jag vaken 2-3 timmar. Samma visa varje natt.... Är det kroppens sätt att vänja sig vid de sömnlösa nätterna längta fram, tro ;)

Idag står shopping på agendan, min garderob är numera katastrofal!! Har alltid tyckt om mode och kläder, men sen jag blev gravid har det blivit...ja, jag vet inte vad.... Men i helgen ska jag ju till New York, så lite borde jag väl hitta där också ;)

3 kommentarer:

  1. Har du varit i maternity affären i Evergreen Walk? Rätt så dyrt för saker man kanske inte har så länge, men det är lite finare grejer än i andra affärer tycker jag. Mammakläder här tycker jag är lite tantiga, men det där stället och H&M i Buckland är lite bättre.
    Ha't så kul i nyc.

    SvaraRadera
  2. jag vill tro att det är en förberedelse för hur det blir sen när bebis är född. Det är exakt likadant för mig. Jag har svårt att somna om när jag varit upp på toa mitt i natten. Men det är det värt! =)

    SvaraRadera
  3. Anna: Tack för tipset!! Ja, mammakläderna är inte riktigt i min stil här. Var igår inne på Macys i Westfarm (de har Motherhood där), men jag hittade inte så mycket. Allt hängde i en enda röra. Ser fram emot NYC istället ;)

    Du+jag...: Tror också att kroppen förbereder sig, och som sagt...det är det helt klart värt :)

    SvaraRadera