torsdag 29 september 2011

Vaccin?

Var hos läkaren igår och allt såg bra ut. Bebisen hade lagt sig med huvudet ner, så det återstår att se om han fortsätter att ligga så. Jag har fått en del rejäla sparkar upp mot revbenen, och det känns allt annat än skönt, men för det mesta ligger han bara och sträcker på sig och gör sina strykningar och rörelser. Min lilla älskling......

Hur gör man i Sverige med influensavaccin? Hörde från någon igår, att här i USA rekommenderar man att gravida tar sprutan. Min läkare har faktiskt inte sagt något om det och jag glömde helt av att fråga igår, men ska dit om två veckor igen.

1 kommentar:

  1. Om jag inte minns fel så rekommenderar man att gravida och äldre tar sprutan här i Sverige.

    Önskar dig en underbar helg i New York. Happy shopping! :)

    Kramar

    SvaraRadera