torsdag 12 januari 2012

1 månad och bloggens framtid

Aron är imorgon en månad...var tar tiden vägen? Det har gått bättre på kvällarna och jag tycker inte att han skriker lika hysteriskt som för ett par veckor sedan. Men visst gråter han en hel del, så mycket tid går åt till att vyssja, trösta och lugna. Men han är mer vaken på dagarna nu och sover bra på nätterna, vilket är otroligt skönt.

Har lite problem med att mjölken inte riktigt räcker till. Det verkar som om han inte blir mätt, så trots att jag gärna velat vänta....så ser det ut som om jag får börja med lite komplettering. Är lite rädd att han ratar bröstet, väl han fått flaskan, men vad ska jag göra...jag kan ju inte låta honom svälta.

Jag märker för varje dag hur han blir mer vaken, kan fokusera blicken allt mer, rörelserna som blir mindre ryckiga och att han börjar få lite andra läten än bara gråt ;)  Det är helt underbart att se!!

Har dessutom funderingar kring bloggens framtid. Troligtvis stänger jag ganska snart ner den och länkar till en lite mer öppen blogg. Känns nog rätt så.....tror jag...*velar*


8 kommentarer:

  1. Du är där jag är; i valet och kvalet om bloggens framtid. ;)
    Men jag följer er gärna på er fortsatta resa, om jag får?!
    Skönt att höra att Aron mår bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Och vi följer dig gärna om vi får :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också gärna följa er <3
    Kramar <3

    SvaraRadera
  4. Det låter underbart med hans utveckling.
    Åh, så mysigt.

    Kul att du eventuellt vill bli lite mer öppen med bloggen, men jag förstår om och att du velar.

    Ha en underbar dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Köp medela Calma nappflaska så måste han suga som på bröstet, med samma teknik. Fungerar bra för oss, men jag har pumpat ur emellanåt och ger bröstmjölk än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag funderade på den flaskan men har inte hittat den här i USA än. Men jag ska beställa den till mina föräldrar så får de skicka hit den :)

      Kram!

      Radera