tisdag 19 oktober 2010

Allt eller inget...

Inga mera bruna flytningar sedan i söndags, har bara varit det där lilla som kom under helgen. Igår hade jag nästan som träningsvärk som spände över buken. Helskumt, då jag aldrig upplevt det förut. Men idag känns det mer som mensvärk till och från, illamående, ömma bröst och kissar stup i ett. Fasen, man blir helt sinnesrubbad av alla dessa "symtom" och man analyserar tills man är alldeles galen. Ändå försöker jag intala mig själv att det inte är något, för jag inbillar mig att jag blir mindre förkrossad då,  när mensen är ett faktum.

Det här med symtom är så svårt eftersom PMS kan vara så snarlika graviditetssymtom, i alla fall hos mig. Jag har mått illa tidigare, jag har ömma bröst varje månad osv... Det enda som skiljde var denna träningsvärk jag kände och den där lilla spottingen (som annars brukar vara lite rikligare och längre). Men det är bara att vänta några dagar och se vad som händer.

1 kommentar: