lördag 16 oktober 2010

Fler skensymtom

Varje dag utan spottings är en seger!! Man är nästan livrädd att titta på det där toapappret. Har känt lite molande värk, i hö äggstock och i övriga magen och tänker att nu är det kört igen....  Men så länge jag inte har spottings är jag såååå nöjd. Har rejält ömma bröst, men det har jag haft väldigt många månader tidigare så det kan jag inte gå på. Mår illa och kan knappt känna matos, men åter igen.....det har jag haft många gånger tidigare så det är inget nytt. Tror knappt det finns något symtom som jag inte haft. Det enda som kan få mig att tro är ett plus på stickan. Fram tills dess tror jag inget....har varit med om för mycket skensymtom så jag vet att kroppen kan spela rejäla spratt....

Ja,ja...tur är att vi ska iväg på stor middag nu, så man slipper bli helt bananas på detta. Något att skingra tankarna på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar