söndag 31 oktober 2010

Tjejhelg!!

Har precis haft en helt underbar tjejhelg, i "Sex and the city"-anda (såg tom filmen) med shopping, bubbel, god mat och en himla massa tjejsnack..... Oj, vad jag behövde detta och tjejerna är helt underbara att prata med.

Har fått känningar av Pergon igen...sömnlöshet, huvudvärk, illamående...men inga humörsvängningar eller värmevallningar...än.... Tar sista tabletten i kuren imorgon, sen är det bara att vänta på ägglossning igen, som bör äga rum mellan 4-10 dagar efter sista tabletten (om jag förstått det rätt). Ska nog lägga in en beställning på clearblue igen ;)   Hoppas bara de visar positivt. De två sista månaderna med Pergo fick jag inget positivt utslag vilket jag tycker var lite knepigt.

Tack Miss S för awarden!! Det värmde!! Ska lägga upp det på bloggen när huvudvärken gett med sig lite ;) Hade nog lite för trevligt igår...hehe...

3 kommentarer:

  1. Hm vad konstigt att du inte fick något positivt utslag med pergon de två gångerna förut. Du har väl egen ägglossning eller hur? Undrar om den kan påverka negativ ibland?

    SvaraRadera
  2. Du har ytterligare en award att hämta hos mig :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. ettvanligtliv: Visst är det märkligt. Jag tog ändå tester i nästan två veckors tid, men icke!!
    Jag har ju ändå egen ägglossning. Får väl se hur det blir denna omgång.

    SvaraRadera