tisdag 26 oktober 2010

Positiv energi

Vissa dagar kan jag bara känna sån bitterhet....varför försöker vi ens, vi lyckas ju inte ändå!! Men jag jobbar verkligen på att omvandla dessa negativa tankarna till positiva. Jag försöker vara glad över det jag har och det som väntar (flytten till USA). Jag orkar inte längre låta de där tankarna om att man är oduglig, ta överhand. Helt plötsligt har jag blivit en person jag inte längre känner igen, en person jag inte vill vara. Jag vet att jag inte är oduglig och att jag är värd det goda i livet som jag nu tänker unna mig. Vissa dagar kommer jag helt enkelt vara ledsen, besviken och allt är nattsvart och det är ok, man behöver också dom dagarna emellanåt. Bara de inte tar överhand och förvandlar mig till den där svarta, bittra, arga och missunnsamma mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar