måndag 25 oktober 2010

Nedräkning

Ush, vad dålig jag varit att uppdatera. Har jobbat så mycket i helgen och dessutom har vi varit bortbjudna, så jag har varit mer än rejält trött. Händer väl inte särskilt mycket annat nu. Min mens har kommit igång på allvar idag, så nu börjar nedräkningen för Pergotabletterna. Säg hej till humörsvängningar, huvudvärk, värmevallningar och sömnlöshet....  Min sambo undrar om det finns Pergo utan de där humörsvängningarna ;)   Hehe...stackare!!
Jag blir nog inte så lätt att leva med antar jag.

Nu ska jag fortsätta läsa min nya "Drömhem och trädgård", med jultema. Full jul ute i butikerna. Det är ljusstakar, granar, pynt, glögg, pepparkakor, julmust och dessutom är jag med i festkommité på jobbet som ska ordna julfest. Så...nu är det jul....Typ.Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar