torsdag 21 oktober 2010

Änglar finns

Mötte en underbar apotekare igår. Skulle hämta ut mina Pergo, men naturligtvis var de slut överallt!!! Kände att detta är inte sant, det får inte hända nu!!! Men kvinnan som hjälpte mig var jättegullig: "Du måste ju ha de här tabletterna de är väldigt viktiga, jag ska ordna detta till dig"  Sagt och gjort.....hon ringde runt till olika apotek (även konkurrenten apoteksgruppen) och hittade tillslut ett paket kvar i en stad i närheten.

Tyvärr har jag glömt namnet på henne, men vilken ängel!!

3 kommentarer:

  1. Hej. Vi har varit på utredning på sahlgrenska i gbg. De som hänt nu är fruktansvärt tycker jag men man hittade ingen eller ytterst få spermier (går ej att använda) hos min sambo så han kan aldrig bli pappa.. mer än om vi betsämmer oss för något likanande donation då.
    Hoppas ni blir gravida snart. håller mina tummar. kramar

    SvaraRadera
  2. Men hur kan det ta slut hela tiden!? Förstår inte... Tur att du fick tag i tabletterna iallafall, tack gode Gud för änglar som hjälper till. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar människa!

    SvaraRadera