måndag 1 november 2010

Award

Tack fina Miss S och ettvanligtliv för awarden, blev så glad!!



Awarden går ut på  att lägga upp ett favoritfoto och skriva 3 saker som står en nära. Sedan ge den vidare till 5 personer.

Eftersom jag bloggar anonymt är det lite svårt att välja bild. Men jag valde ändå en bild från våran resa förra året, då vi bilade genom vin- och champagnedistrikten i Frankrike och Tyskland.


Tre saker som står mig nära:
1. Min familj som älskar mer än allt annat!
2. Min blivande man, som alltid finns där och stöttar mig, när jag behöver det som bäst. Vi har kommit varandra närmre under vår kamp för att få bli föräldrar.
3. Mina vänner som jag kan prata med om allt

Jag skickar awarden vidare till:
Tea
Barnärlivet
Du + jag och framtiden
Anna
Av längtan till dig

Ni är alla fantastiska tjejer!!

Kram!!

3 kommentarer:

  1. Tack! vad glad jag blir. Kan man länka den tillbaka till den man fått den av? gjorde inte det, tänkte på det sen när ja var klar. Du skulle ju garanterat få tillbaka en av mi :)
    Hoppas allt går bra för er, var är ni i ertkämpande med bebis? hur långt har ni kommit? kram

    SvaraRadera
  2. Tack för award! Ska lägga upp den och skriva så fort jag får lite mer tid!!

    SvaraRadera