måndag 29 november 2010

Ibland ska man har ordentligt med tur!!

Ringde apoteket idag och frågade när de hade nästa leverans med Pergotime. Tjejen jag pratade med sa att tabletterna var restnoterade och slut överallt, nästa leverans 6 december (eller senare)...  jo, men tack så jädrans mycket då....  Ska ju börja äta tabletterna idag så jag kände en aning panik.

Men så....17.52...fick jag ett sms från apoteket: Din beställda vara finns nu att hämta på ditt apotek!!  Så titta vad jag har hemma nu:


Blev så exalterad att jag vräkte i mig en hel chokladkaka och gick ut och shoppade en ny outfit  =)

5 kommentarer:

  1. Haha! Vilken trevlig avslutning på dagen!! Vad skönt att det slutade bra!!

    SvaraRadera
  2. haha, vad härlig du är! choklad och shopping, good girl!

    kram

    SvaraRadera
  3. Woho! Härligt! :) Det måste betyda fortsatt tur inför detta försök tror jag.

    Tycker du gjorde helt rätt ang chokladen och shoppingen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha...ja, chokladen var god och kläderna vart jag nöjd med. En härlig start på den här månaden :) Hoppas turen håller i sig... /M

    SvaraRadera