lördag 20 november 2010

Lurad?

Hos mina föräldrar och blir lite ompysslad. Skönt att komma iväg och tänka på annat än den kommande BIM, som är sön eller mån.

Igår kände jag under dagen att ömheten i brösten hade avtagit och tänkte...Jaha, det var det!! Men under kvällen  kom den tillbaks och fortsatt under natten och nu på förmiddagen. Har lite mensvärk, huvudvärk, illamående och flytningar.....men som sagt, inget jag inte haft tidigare. Vet att det kan vara graviditetsteckan, men också vanligt jäkla PMS. Jag vill gärna hoppas men jag vågar inte,känns så himla dumt att varje gång man hoppas bli så lurad.

Tyvärr har jag inte kunnat lämna några kommentarer på bloggar jag läser idag, lite knas med datorn. Men jag läser och följer er!!

Tack för tummar  och....... fossingar som ni håller för mig/oss, betyder mycket  =)

3 kommentarer:

  1. Oh vad spännande! :) Hoppas så mycket för er! Ska tänka extra mycket pådig imorrn och på Måndag

    Kram!

    SvaraRadera