torsdag 18 november 2010

Tror jag blir galen...

Igår trodde jag mina bröst skulle explodera. Spända, fruktansvärt ömma och "sticker", kunde knappt ha bh på mig heller. Jag har ofta ömma bröst, börjar någon gång efter ägglossning och håller på tills några dagar innan mens men så här ömma har de nästan aldrig varit. Kroppen som spelar ytterligare ett elakt spratt eller möjligtvis (mot all förmodan) ett plus på stickan....ja det får vi se..... Inte riktigt BIM än..... 
Känner som mensvärk så jag antar att den är på väg. Lika bra att vara pessimist, så slipper jag bli alltför besviken.

Ju närmre det blir BIM, desto mer hispig blir jag. Man får alla dessa symtom, men man försöker hålla huvudet kallt och tänka på att man haft flertalet av dem många gånger tidigare och skensymtomen har verkligen visat sitt fula ansikte förr.

2 kommentarer:

  1. Men mensvärk är ju också ett graviditetssymptom så det låter ju faktiskt lovande denna gång. Jag menar, varför skulle det inte gå vägen? ;) När har du BIM?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. håller tummar o tossingar för dig/er! när är BIM?

    SvaraRadera