onsdag 3 november 2010

Stora stenar

Känner mig alldeles handlingsförlamad. Jag har så mycket som hänger över mig nu både med USA-flytten och byte av infertilitetsklinik, men även jobbet kräver mycket av mig nu eftersom jag är ansvarig över vissa arbetsområden. Men jag känner att min ork håller på att ta slut både psykiskt och fysiskt. Försöker ändå hålla humöret uppe och stoppar febrilt i mig vitaminer i jakt på lite energi. Men vad gör man när man blir totalt handlingsförlamad? Tror att det blivit lite väl mycket på en gång nu, så det helt enkelt låser sig....jag vet inte var jag ska börja.....

Desutom ororar jag mig hur det nu blir med barnlösheten när vi bor utomlands. Min läkares svar var att ät Pergo i 6 månader och ha massor av sex i ert nya sovrum.....och slappna av.....så ska du se att du blir gravid där borta. Ska vi alltså kämpa i två år till utan hjälp?? Klarar vi det? Min sambo är inte så pigg på att byta klinik och kanske börja om från början. Jag??...Jag vill bara komma bort från allt och hitta mig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar