torsdag 4 november 2010

Tidigt test

Negativt ÄL-test och tempen ligger fortfarande lågt. En dag för tidigt att testa, men det är lika bra att köra igång.
Har upptäckt denna cykel att jag har mer flytningar. Kan kanske bero på Pergotabletterna.

Appropå dessa älskade tabletter.... Ska nog redan nu gå till apoteket och försöka få ut några paket, men jag lovar er....de är slut (för det är de alltid). Men då får man väl beställa hem?? Enl min läkare var det slut hos tillverkaren. Jag blir bara så trött på att hålla på och jaga dessa paket varje gång. Är det fler som haft samma problem?

2 kommentarer:

  1. Huuur kan det vara slut igen!? Otroligt! Ska nog gå och ta ut de sista askarna på receptet imorrn, om det finns i min stad :S

    SvaraRadera
  2. Jag vet!! Men nu har de satt den 20 nov som nytt leveransdatum. Har bokat ett paket då ;)

    SvaraRadera