söndag 28 november 2010

Ingen bra dag

Har en dålig dag idag..... 
Det gör så ont att se min sambo bli besviken varje gång vi misslyckas. Jag mår så dåligt över att jag inte kan ge min blivande man ett barn, mina föräldrar ett barnbarn....Det känns som jag sviker alla i min omgivning. Känner mig så oduglig som kvinna....trasig och obrukbar....bitter och frustrerad....
Jag sade till min sambo att jag är ledsen att han har oturen att träffa just mig som uppenbarligen inte kan ge honom något barn, och jag förstår om han lämnar mig. Är så himla rädd för att han en dag ska tröttna och bara ge sig av.
F-n, det gör bara så jäkla ont i hjärtat!!

 Att Pergotime är slut på apoteken och att grannen nyligen kom hem med sin lilla nyfödda påverkar ju säkert också mitt humör idag.

3 kommentarer:

  1. åh. jag önskar jag kunde hjälpa dig. blir så ledsen när jag läser om hur du tänker. det är inte sant, du är inte oduglig, du är ingen dålig kvinna!!!!!!!!

    åh vill bara gråta för dig, er, mig och oss- alla!
    blä. förlåt.

    kram på dig iaf!

    SvaraRadera
  2. Uscha, vet precis hur du känner dig vännen. Jag har precis samma tankar då vi misslyckats, men du måste sluta lägga all skuld på dig själv. Det är ingenting som säger att det är ditt fel att det inte blev en bäbis denna gången. Ni måste försöka hålla ihop som ett par. Din kille går alldeles säkert runt och bär på samma jobbiga känslor just nu.

    Tror ni måste prata om det här. Det gjorde jag och E sist jag fick mens och det visade sig att han var minst lika rädd för att bli lämnad som jag.

    Hoppas ni får tag på Pergotime, och att du mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer för att ni finns!! Ni är alltid så kloka./M

    SvaraRadera