torsdag 13 januari 2011

En Award


 Fick en award av Ett Vanligt Liv , Du + Jag och framtiden och Miss S tack söta ni, det betyder jättemycket!!!

Uppdraget med awarden är att svara på några frågor och sedan skicka den vidare till sju andra personer.
Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
.....ändå en söt och fruktig doft som drar iväg åt mörk choklad.

Vad var det senaste du såg på tv? 
En dålig film igår kväll, kommer inte ihåg vad den hette.

Borsett från datorn, vad hör du just nu? 
Vår nyinköpta vinkyl, som innehåller en flaska Moet (men inte så länge till om jag får bestämma)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
 Igår. Gick till och från affären

Vad har du på dig?
Svarta leggins, svart lång tröja och en grå kofta. Mina Miss Dee-ringar och Victoria secret underkläder (hehe...är det ägglossningstider, så är det. Lika bra att hålla mannen på topp med lite snygga underkläder)

Vilken var den senaste filmen du såg? 
På bio: Inception, som var otroligt bra!!  DVD: Knight and Day

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ja, vi står faktiskt mitt uppe i en flytt  till USA. Min man flyttar i början av februari och jag flytar efter i slutet av den månaden. Så numera lever vi i sopsäckar och flyttkartonger...

Jag vill skicka denna award till följande underbara tjejer (egentligen även till dom jag fick awarden ifrån...):

min utredning
kanske snart mamma
hur ska det gå
Vår IVF-resa
mellan hopp och förtvivlan
en smula hopp
Åren går

3 kommentarer:

  1. Hehe! Har ju glömt berätta att även jag har gett dig en award! :-)

    SvaraRadera
  2. Oh, tack söta du!! Har omedelbart redigerat ;)

    Kram

    SvaraRadera