torsdag 13 januari 2011

Nervös inför mötet

Var på tjejmiddag igår, där tre av tjejerna hade med sig sina småbarn (knappt ett år gamla). Kände redan när jag kom innanför dörren att jag ville vända och gå därifrån. Tycker det är märkligt att jag reagerade så, för det har tidigare gått hur bra som helst med de här tjejerna och deras barn. Men igår fick jag bara en stor klump i halsen och en panikkänsla. Nu var jag tvungen att lämna middagen efter två timmar pga att jag skulle hämta min man, så det var väl egentligen tur .Men jag kände att jag var på väg att börja gråta flera gånger under middagen och kände mig så otroligt ledsen. Min hjärta höll på att slitas i bitar av att se de här små söta barnen och deras kärleksfulla mödrar. Vill också........ Jag blir så frustrerad!!! Fan, varför ska jag känna så här mitt uppe i allt annat nu!!

Känner mig ganska nervös inför mötet med kliniken nästa vecka. Vet inte riktigt vad de kommer säga eller hur vi ska ta oss vidare. Egentligen vill jag bara komma igång med IVF nu, men samtidigt inte... Jag vill ju kunna bli gravid själv, utan en massa hormoner som pumpar runt i min kropp.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig så väl. Du är inte ensam. Hoppas det blir bättre snart och att det känns lugnare efter besöket. Stor kram!

    SvaraRadera