lördag 8 januari 2011

Lite roligt att se fram emot

Snart dags att börja kissa på ÄL-stickor nu igen och hoppas på det bästa  ;)

Ännu en kollega till mig är gravid. Men jag har inte frågat eller sagt något om det.....orkar bara inte!! Orkar inte höra vilken vecka hon är i, hur hon mår, om det var planerat osv.....  Kan bara inte förmå mig att prata med henne om detta för jag vet att jag kommer bli så ledsen och avundsjuk. Fasen vad hemskt det låter, för jag vill verkligen vara glad för hennes skull...men jag är så jädrans avundsjuk istället :(    Tycker det är vår tur nu....

Försöker verkligen att se fram emot allt roligt vi ska göra nu i januari, bland annat åka iväg en helg med våra familjer och fira vårt bröllop. Gifte oss borgerligt för ca en vecka sedan, men det blev inget firande eftersom allt var tvunget att ske snabbt med tanke på visumet. Men nu i januari ska vi fira med våra familjer och till sommaren med våra vänner och släkt, så det blir nog bra ändå. Blir ju verkligen bröllop i dagarna 3  ;)

5 kommentarer:

  1. Grattis till giftermålet!! Så KUL!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis FRUN.... Kissa på sticka dax då vet vi vad ni gör snart.... ;)
    Massor med kramar1

    SvaraRadera
  3. Du & jag...: tack, snälla :)
    Lilla jag: hahaha..... Blir kanske några extra...hmmm...kelstunder...Bra förbränning nu efter all jul- och nyårsmat ;)

    Kram på er / M

    SvaraRadera
  4. Grattis till giftemålet! Kul att med ägglossning. Mina tummar är alltid hållna för er.
    Du har en award att hämta på min blogg.
    Kram!

    SvaraRadera