måndag 7 november 2011

Allt och lite till...

Tack för alla fina kommentarer!!

Varning för rörigt inlägg med allt möjligt ;)


Fick tillbaks strömmen för några dagar sedan, men har bara inte orkat uppdatera bloggen. Har varit lite nere, ledsen och trött i helgen. Kan inte sätta fingret på varför, men antar att det är hormoner som svallar, blandat med nervositet.

Kan tycka att magen sjunkt liiiiite, har i alla fall lite lättare att andas. Tycker annars det numera är jobbigt med det mesta jag gör, med magen ivägen och ett flås utan motstycke. Ändå får jag kommentarer från folk att jag har en liten mage....och det har jag, vilket är ganska skönt (tycker liksom att den räcker till ändå).  Sover fortfarande dåligt på nätterna och har numera börjat springa på toaletten 4-6 ggr/natt. Ofta får jag ont i mina höfter och rygg på nätterna eftersom jag måste sova på sidorna (ligger jag på rygg får jag ingen luft). Lillen är lite mer livlig tycker jag, eller så är det att han känns mer....ibland kan det göra riktigt ont när han möblerar där inne ;)

v 36

Har funderat lite hur jag vill göra med bloggen efter lillen är född. Ska jag stänga den, starta en lite mer offentlig, outa mig i denna blogg (de flesta i vår närhet vet ju ändå om att vi gjort IVF) eller helt sluta. Samtidigt vill jag ha en blogg, som är mer offentlig med tanke på våra familjer hemma i Sverige som vill följa oss. Kanske lösenordsskyddar den, dock.... Vill ni ha lösenordet får ni gärna mejla mig, men jag återkommer när jag bestämt hur vi ska göra.

Boar lite hemma. Vi bor för tillfället i en lägenhet (åhhhh...vad jag saknar vårt hus) och därför får lillen inget "eget" rum, men jag får pyssla till det lite ändå. Ska försöka få sängen på plats i veckan så jag kan visa mer bilder.
Lite kul över skötbordet.
Små sööööta Converse :)


Ett stort GRATTIS till EVL som plussat!!!!


2 kommentarer:

  1. Vilken underbar mage :D och vad fint ni gör det hemma. Tack så mycket för gratulationerna vännen <3

    SvaraRadera
  2. Så underbart fin mage! :)
    Det du gjort vid skötbordet gillar jag. Superfint!

    KRAMAR

    SvaraRadera