måndag 28 november 2011

I väntan på bebis och julafton

Herregud....nästa vecka är det dags (eller ja, om han nu är punktlig)... Ska vi verkligen få träffa vår älskade lilla skatt, som vi har väntat på i så många år?!! Har för det mesta ont överallt, flåsar så fort jag gör minsta lilla, är väldigt känslosam och har lite fler sammandragningar (en del gör lite ont, men långt ifrån alla) och lillen rör sig mycket där inne. Får jag gissa så tror jag att han tänker komma ut på Lucia, vet inte varför men jag har bara fått för mig det :) Har pyntat här hemma och det mesta av juldekorationen är uppe (även om vi ligger i lä, vad gäller pynt, om man jämför med vissa amerikanare..haha...). Det är verkligen jättekul att åka omkring på kvällen och se hur vissa har smycket trädgårdarna :). Ska försöka ta lite kort och visa er! Jag älskar ju julen så jag njuter för fullt! Nu ska jag ta mig en lussekatt, lite IKEA-glögg och titta på ännu en julfilm... Stora kramar till er!!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig jul ni kommer att få! Tänk att det snart kanske bara är en vecka kvar tills ni får hålla er älskling <3
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Ååå, låter mysigt! Och spännande :)
    Så nära. Har en kompis vars dotter är född på lucia - lite speciellt!
    Ser fram emot en födelsedag snart :)
    Kram!

    SvaraRadera