söndag 20 november 2011

Hormonernas makt

Tack gode Gud för att vi har badkar!! Varma bad gör verkligen susen för en ond rygg... Har under graviditeten inte varit så gråtmild, men det har visat sig mer de senaste veckorna. Jag gråter för allt och inget. Gråter för att kläderna inte passar, gråter när jag ser nyfödd små söta bebisar, gråter när jag läser olika förlossningsberättelser och även när jag inte har någon anledning alls att gråta.... Bölar i tid och otid ;) Vet ju att det är hormonerna, och det känns lite skönt att skylla på dem...hihi... Nu ska jag ta mig en tallrik glass till....för det är jag värd :)

4 kommentarer:

  1. Åh, vännen.... Jag antar att vi är i olika långt gågna, men i samma stadie...
    Herrejisses, vad jag också skulle kunna gråta hela tiden, åt allt...

    Tack för din fina kommentar.

    Hoppas det var gott med glass.
    Massa kramar.

    SvaraRadera
  2. Oj, bara 16 dagar kvar! Snart är du mamma!! :)
    Ät ordentligt med glass nu! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du tar hand om dig och riktigt myser de här sista dagarna. Jag längtar med er efter att ni ska få ert lilla underverk. Tänk att det är så få dagar kvar. Snart ligger bebben där i sängen som ni gjort iordning så fint.

    Kramar i massor <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Det är inte långt kvar nu!

    SvaraRadera