måndag 19 december 2011

Hemma igen

Kommit hem ikväll och är så trött, så trött. Tyvärr har pyret vänt lite på dygnen, då han under dagarna ofta sover mycket, äter och är för det mesta nöjd. Nätterna är han mer kinkig och vill hela tiden ligga hos någon. Dessutom har jag fått baby bluse....gråter för allt och inget!! Antar att det är hormonerna, men det är så gräsligt jobbigt att gråta hela tiden. Amningen har inte riktigt fungerat och jag har fortfarande ont efter kejsarsnittet, så dessa faktorer påverkar nog mitt humör en del. Tror att så fort amningen kommit igång och jag läkt ihop, kommer det kännas bättre. Är för övrigt så imponerad av min man som varit ett otroligt stöd under förlossningen och dagarna efter!! Ska så fort jag orkar skriva en förlossningsberättelse och lägga upp lite bilder. Tack så hjärtligt för alla gratulationer, fina, fina ni!!

2 kommentarer:

  1. Fina,
    Stort grattis till eran prins!
    Visst är det härligt med doften av ett spädbarn?
    Hoppas du snart mår bättre.

    Kramar från M och Elis

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt. Ja det tar nog ett tag innan man vant sig :)
    Kramar <3

    SvaraRadera