fredag 16 december 2011

Inlagd och uppkopplad

Inlagd, uppkopplad till en monitor och har fått vaginal medicin för att sätta igång värkar. Var öppen 2 cm när jag kom in, så det är lång väg kvar. Känner inte så mycket at sammandragningarna än, men jag sjönk kraftigt i mitt blodtryck och höll på att svimma för en stund sedan....riktig otäck känsla. Men tror att det var pga att bebisen tryckte mot den stora kroppspulsådern för det släppte när jag fick halvsitta lite. Får inte riktigt lov att gå ur sängen på ett par timmar pga medicinen jag fått...men snart ska jag bli frånkopplade.

7 kommentarer:

  1. Åh, jag tänker på dig och hoppas att det ska gå så bra det bara kan gå.
    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Ni finns i mina tankar.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Gud så spännande!! Åh, lycka till nu!! Ser fram emot att läsa fortsättningen!

    Många lyckokramar "Bebislösa" & Vilgot:)

    SvaraRadera
  4. Ryggbedövning är super, ett tips bara. Skickar styrka och.kraft till dig.

    SvaraRadera
  5. Åh vad spännande! Lycka till fina vän <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Hoppas allt gått bra för er vännen, tänker på er! Jag hoppas att ni nu i den stund jag skriver njuter och myser med er underbara lilla kille!
    Kramar

    SvaraRadera