torsdag 15 december 2011

Sista kvällen som två?

Precis hemkommen från läkaren. Pust.....allt gick bra och såg bra ut. Men tydligen är det ingen liten bebis vi får (nästan 4 kg), så var han ska komma ut vet jag inte..... Läkaren var förvånad själv, då jag inte har så stor mage, men vad jag förstått så är det inga exakta mått man får.

Såååå...imorgon kl 08.00 (amerikansk tid, 14.00 svensk) skrivs vi in på sjukhuset för igångsättning. Läkaren gjorde idag en hinnsvepning och tydligen är jag öppen 1 cm, så hon hoppades på att jag skulle komma igång med värkarna själv idag.

Herregud, det är verkligen snart dags!!!

6 kommentarer:

  1. Jösses, vad spännande!
    Varmt lycka till!

    kram

    SvaraRadera
  2. Damn, vad spännande!!!!!
    Hysteriskt spännande!!!!!
    4 kg....hihi, det blir en liten en...
    Jag håller alla tummar och tänker på dig från och med nu.
    Lycka till!!!!
    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot nästa inlägg (eller nästa ändå) :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Tack!! Har börjat få värkar, så förhoppningsvis blir det tidigare....men man vet ju inte riktigt.

    Stor kram på er fina bloggtjejer!!

    SvaraRadera
  5. Åh, äntligen! Snart är bebis här. Håller tummarna att allt går bra.

    Lycka till, fina!
    Kramar

    SvaraRadera