tisdag 6 december 2011

Stress test

Var hos läkaren igår och ska dit om en vecka igen för ett "non stress test" (om inte bebisen kommit till världen innan dess). Man gör testet för att se så han inte är stressad, och fortfarande mår bra. Läkaren kände också på livmodertappen och den var helt stängd....ingen vidgning här inte... Tycker att magen blivit lite mer spänd och jag tror jag fått lite mer sammandragningar (vissa av dom gör lite ont). Men jag tror inte det kommer hända något under veckan, ev kanske tidigast i helgen....men tror fortfarande lucia. Maken tror jag kommer gå så mycket över som till 21:e december och det hoppas jag verkligen inte!! Vet faktiskt inte när de sätter igång mig här, får höra nästa måndag. Såååå....det blir till att vänta lite mer. Ush, vill inte vänta mer...blir så rädd att det kommer hända något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar