torsdag 8 december 2011

Uttråkad!!

Är lite uttråkad och försöker leka lite med bloggen...skapa lite julstämning. Men det går väl sådär, kommer nog pyssla fram och tillbaks de närmsta dagarna tills jag blir nöjd. Har för många år sedan gått en kurs i bloggdesign, men det finns inte så mycket kunskap kvar av den nu ;)

Annars ja, här händer det inget och jag tror inget kommer hända innan helgen heller....pust!! Nu får du snart ta och komma ut lilla hjärtat....

Får se annars vad jag hittar på idag, känner mig rastlös...men har inte lust att göra något heller. Borde göra det ena, det andra och det tredje men orken och lusten har liksom pyst ut.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar det röda och det prickiga!
    Inte långt kvar nu... Bit ihop! ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Uttråkad! Då är vi två! Jag hoppas på vår tur nu. Snart är våra små här! =)

    SvaraRadera
  3. Wilda: tack :). Ska försöka bita ihop och inte go nuts ;)

    Du + jag: Ja, så mysigt :) bara den sista väntan kvar nu :)

    SvaraRadera