söndag 11 december 2011

Stjärngosse?

Imorgon är det dags för läkarbesök och det där testet "non-stress". Jag hoppas allt ser bra ut och att bebisen inte är stressad eller på något sätt mår dåligt. Ska passa på och fråga var gränsen går här, och när de sätter igång mig i så fall.

Längtar nu så jag håller på att bli galen! Gick igenom BB-väskan för tjugonde gången igår, och det enda som fattas nu är lite snacks och toalettsaker. Telefonnummer, mitt social security number och entréns öppettider sitter på kylskåpsdörren. Allt är inköpt (tror jag...) och nu fattas bara den lille krabaten :)

Har tyckt att jag varit upprörd i magen idag, och jag har för mig att jag läst någonstans att man kan bli det 1-7 dagar innan förlossningen. Hoppas, hoppas, hoppas det blir en liten stjärngosse som tittar ut på tisdag :)

Lite julpyntning, a la Amerika, har jag i alla fall ägnat mig åt. Fast vi ligger ju i ordentligt lä om man jämför med vissa andra. Lite av vår pyntning krans och gran (och naturligtvis stjärna inköpt på IKEA)







       
Denna pyntning är extrem, men det finns faktiskt ett hus i närheten som har något liknande denna.

4 kommentarer:

  1. Fina,
    Lycka till imorgon och hoppas du får svar på alla frågor!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Din pyntning var väldigt vacker men tyvärr är jag ingen fan of amerikansk pyntning (syftar på kortet nedanför)! Kul att se på men inte vackert. Förstår att du längtar efter din lille, du har ju inte väntat i bara nio månader om man säger så. Önskar att du ska få se den lille snart.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gjort!
    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorgon!

    Amerikanarna kan ju det här med att pynta även om jag inte vet om det är snyggt alla gånger... Tycker du lyckats alldeles lagom ;)

    SvaraRadera