måndag 18 april 2011

Läkartid

Vi ska ju på ultraljud här i USA om ca 1,5 vecka. Men läkaren ringde idag och ville att vi först skulle komma in och bekräfta att jag är gravid innan ultraljudet gjordes. Vet inte hur rutinerna kring detta är här, om det är med blodprov, urintest eller vaginal undersökning.....eller alla tre ;)
Ska redan få komma dit imorgon kl 14, så det känns faktiskt jättbra, och otroligt nervöst!

Är hur svullen som helst idag om magen med lite molande (började under f.m) och den låter och kurrar hela tiden. Illamåendet vet jag inte om det beror på att jag önskar fram det eller om det är "verklighet". Brösten har jag inte så ont i och det är väl det som bekymrar mig mest, eftersom det var det som försvann först förra gången.....

Förlåt att jag är så nojjig, men jag måste få skriva av mig någonstans....

3 kommentarer:

  1. Alltid denna ångest och oro... Varför kan vi inte slippa den för bara ett par månader?! Kram!

    SvaraRadera
  2. det är ju här du ska skriva av dej för här finns vi som förstår preciiis! =)
    Lycka till hos doktorn!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh, jag håller tummarna får dig.
    Hoppas allt står rätt till och att du får slappna av lite.

    Lycka tilL!
    KRAM!

    SvaraRadera