lördag 2 april 2011

Ruvardag 10

Sover så dåligt på nätterna nu, inatt drömde jag att jag började blöda...att allt var kört. Ush, vill inte uppleva det denna gång. Nu är det dags för tant röd att hålla sig borta...snälla kropp samarbeta med mig på detta!! Brösten ömmar mindre och då nojjar man över det :(

Idag ska vi packa upp flyttlådor och greja här hemma, sen blir det middag med vänner ikväll. Ett av paren har gått igenom flertalet IVF och nu har de tvillingar, de vet dessutom om vår situation så kvällen går nog bra trots barn. Skönt att tänka på annat.

Önskar er alla en härlig lördag!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du har en bra helg. Lycka till med flyttlådorna!

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt skönt att umgås med dem som vet, jag försöker alltid undvika umgänge med alla andra under ruvartiden - är så känslig då! Hoppas din kväll är trevlig och jag önskar dig lycka till i ruvningen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt GRATTIS! Jag hoppas verkligen att det blir positivt för dig med!!! Kram Kram!

    SvaraRadera