fredag 1 april 2011

Ruvardag 9

Blir galen på detta ruvande!! Ju närmre testdagen man kommer, desto mer crazy blir man. Leta symtom, livrädd för att gå på toa, humörsvängningar som är bortom kontroll och varje timme är man säker på att det misslyckats.

Har en gräslig halsbränna, molvärk och hugg emellanåt, illamående till och från, svullen mage, trött och trögmagad ;) Ser lovande ut svart på vitt, men jag vet av erfarenhet att verkligheten kan vara en heeeeeeelt annan.....

F-låt mitt negativa och trista analyserande nu, men skriver jag inte ner det blir jag snart galen. Dessutom kan inläggen vara bra i framtiden....

3 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt, gnäll av dig så mycket du vill! De är jättejobbigt att ruva, en riktig påfrestning är var det är.
    Jag hoppas så ni får ett plus nu <3

    SvaraRadera
  2. Du och jag..: tack!
    Denise: ja, det är en påfrestande period, tur att man kan skriva av sig här!

    SvaraRadera