måndag 25 april 2011

Ultraljudskontroll

Tack för alla tipsen om mina Pergotabletter!!

Idag är det dags för det där extra ultraljudet, för att se om hjärtat fortfarande slår och om h*n har växt. Så himla nervös, känns som jag ska få en dom..... Känner mig fortfarande orolig över att jag inte har så kraftiga symtom. Jag vet att jag inte ska jämföra mig med andra men man blir så jäkla nojjig....ni vet hur det är...

Hoppas ni alla haft en underbar Påskhelg!! Vi har tillbringat helgen i ett sommarvarmt New York, och fått tankarna på annat. Sett Empire state building, frihetsgudinnan, Central Park,Bloomingdales, Times Square och mycket mer. Ätit gott och haft det underbart.

3 kommentarer:

  1. Åh, det låter som ni haft en underbar påsk! Jag förstår att du är nervös nu, det hade jag också varit. Jag håller tummarna för att allt ser fint ut idag! Kram Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt! När jag var i NY vid påsk för 4 år sedan, var det kallt och snålblåst! Inte alls mysigt. Fast ändå väldigt härligt att vara där. Är lite avundsjuk! Vi tror att det ser bra ut på ultraljudet.

    SvaraRadera