tisdag 5 april 2011

Ruvardag 13

Försöker tänka positivt, att detta kommer lyckas. Men det är inte så lätt, när man hållt på så länge och haft missfall. Tycker jag har lite mindre molvärk idag och med en gång börjar tankarna snurra...

Vill så gärna njuta av att jag faktiskt är gravid...äntligen..men jag har en sån stark känsla av att detta inte kommer gå vägen... Fick också veta att de inte lyckats frysa ner något av mina embryon, det bidrar väl också lite till oron idag.

Är jag dum som tänker dessa tankar?

2 kommentarer:

  1. Förstår så väl att du vacklar men de andra embryonas kvalitet har ju faktiskt inget med det här embryot att göra, du kanske fick guldägget :) Men... jag vet hur man funkar. Jag hoppas verkligen att det ska fortsätta vara sant det du såg på stickan igår.
    Du har mina tummar!
    Kram JQ

    SvaraRadera
  2. Förstår att du tänker så. Kan tänka mig att minnet av missfallet inte gör tillvaron enklare. Jag tror att det är din tur nu! Klart det kommer att gå bra.
    Själv har jag äntligen börjat ta för givet att jag kommer få en bebis i november. Och när jag snuddar vid tanken på att det kanske inte blir så så känns det såklart skitdumt att gå och fantisera om det. Men man måste få både glädjas och känna oro. Jag håller tummarna för oss båda! :-)'Kram!

    SvaraRadera