tisdag 12 april 2011

Sista Progesteronet

Ikväll tar jag sista Progesteronet och det känns ganska läskigt. Nu får jag till fullo lita på att kroppen ska sköta sitt.

Lite lustigt hur symtomen kan komma och gå. Inatt var jag som vanligt uppe och skulle kissa och kände då hur brösten var spända och rejält ömma. Men några timmar senare, när jag skulle upp en andra gång hade det avtagit betydligt och var bara lite öm. Kan inte heller påstå att bröstvårtorna är mörkare eller att brösten växt något.

Har annars en ganska rejäl halsbränna och molvärken känns av till och från. Mår väl inte så jätteilla, rör mest lite i magen.

7 kommentarer:

  1. Det kommer att gå så bra :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det går bra att sluta med progesteronet. Mina bröst har inte heller växt, de är mer svullna, men inte större. Ibland är de hårda och ömma och ibland är de mjuka och slappa. Bröstvårtorna har inte mörknat heller. Det är jobbigt att det inte finns en manual! "Alla är olika och allt är normalt." Håller i alla fall tummarna för att allt går bra! <3

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå bra!
    Mina bröst spänner "bara", men de har varken blivit större och vårtorna har inte blivit mörkare. Men som sagt; Det är så olika från person till person.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte uttala mig om några symtom, men däremot är jag säker på att det kommer gå bra! Jag hoppas på att du smittat mig så jag också får ett fett pluss på lördag!

    SvaraRadera
  5. Vad jag har förstått av allt googlande i ämnet är det otroligt olika vilka symptom man har och när de kommer och går. Allt kommer säkert gå jättebra!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas graviditeten går bra.

    Tack för din kommentar på min blogg.

    SvaraRadera
  7. Tack för alla stöttande ord!! Betyder så mycket....
    Kram till er!!

    SvaraRadera