söndag 27 mars 2011

De bästa

Från början skulle denna blogg handla om vår flytt till USA (ska bo där i 2 år pga mannens jobb) och därav namnet på bloggen. Men ju mer jag skrev desto mer började den att handla om vår barnlöshet. Antagligen för att jag känner att det är just dessa tankar och känslor som jag måste få ur mig och jag har sedan dess fått en stor stöttning från läsare. Det är fantastiskt hur en grupp av individer som inte känner varandra kan stötta så mycket. Jag läser många bloggar om barnlöshet och IVF och det är varma kommentarer på varje blogg....samma kloka ord, samma varma kramar och lyckoönskningar och samma stöttning när någon har det svårt. Det finns många starka och underbara tjejer bakom dessa bloggar och det är så orättvist att vi ska behöva gå igenom detta, men samtidigt är det så skönt att veta att man inte är ensam. Jag beundrar dagligen den styrkan som finns hos er, att ni gång på gång lyckas samla ihop spillrorna, resa er och gå vidare...även om det sätter spår i hjärtat.
Ville egentligen bara säga att ni är fantastiska tjejer, och förtjänar det allra bästa i livet!

3 kommentarer:

  1. Så oerhört väldigt fint skrivet av dig och så oerhört väldigt mycket jag håller med dig. Exakt så känner jag också!

    Du förtjänar också det bästa i livet!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig vännen!!!!
    Kramen

    SvaraRadera