lördag 12 mars 2011

Sprutdag 4

Tack för alla fina och stöttande ord!! Ni är fantastiska! I vissa stunder känner man bara att man måste skriva av sig sin frustration för att inte förlora förståndet.....

Idag är det redan 4:e dagen med Gonal-F, och jag fortsätter ju också med sprayen. Känner fortfarande av mina humörsvängningar och värmevallningar. Sover också så himla dåligt på nätterna och har en del mardrömmar. Vet inte om det beror på sprayen eller att jag bara är allmänt nervös och stirrig nu.....troligtvis är det väl båda som påverkar sömnen. Inatt hade jag en riktigt otäck dröm, vaknade av att jag var totalt skräckslagen (någon trygg arm kunde jag inte krypa upp hos eftersom maken befinner sig utomlands). Vissa drömmar kan vara så otäckt verkliga....

På måndag är det dags för VUL och jag hoppas, hoppas, hoppas på att allt ser bra ut. Jag haft lite känningar i äggstockarna, att det ilar till lite. Tar 225 IE varje kväll, vet inte om det är en normal eller ganska hög dos (väger ca 51-52 kg) men jag har förstått att de i så fall justerar dosen efter undersökningen på måndag.

1 kommentar:

  1. Ad: Håller tummarna hårt och väntar på ivrigt på svaret från VUL.. *Kram*

    SvaraRadera