onsdag 16 mars 2011

Vad de skräms!!

Höll på att få hjärtinfarkt idag.... Bad Apoteket att beställa hem mer Gonal-F och fick till svar att de var slut hos tillverkaren (eller leverantören, hur det nu var)!! Va?! Slut?! Hur, vad....va? Såg hela försöket gå åt skogen. Hon lovade att kolla runt och återkomma till mig. De minuterna hann jag tänka ganska mycket "finns det andra preparat", "får vi börja om nu" , "har kliniken ett lager man kan ta av" och "jag åker var som helst, flyger ner till Malmö om så är".....
Men så ringer hon och har på något sätt ordnat fram så jag klarar mig.....PUST!!!

Hur i hela friden kan det ta slut hos tillverkaren? Det var ju samma sak med Pergotime när jag åt dem.....

2 kommentarer:

  1. jösses så konstigt. och oacceptabelt!

    undra om puregon hade funkar oxå, det var ju det jag sprutade med. har för mig att det är samma sak, bara olika tillverkare.

    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Isabel: Ja, helt sjukt och som du säger...oacceptabelt!!

    SvaraRadera